Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Friday 27 April 2012
Pondan Berukk .

Wahaaa , terharu nye bile dipilih untuk menaip di blog seburuk ini -,- haha , berbalik kpade tittle post kite kali ni . PONDAN BERUK ? Apesal pulak kaw ni jehan * ce citer *ngade nguh aa , mase tengah Copingg kat Mydin wif joyah gedik . aku pegy ahh kat tmpat mcm beli bedak cegytoo , pastu nmpak la empat ekor bapuk , ya allah dengan mulut yg muncung and ehem -2 dye tutt , test pulak pkai gincu . Omg , gilee . pastu aku nge joyah gedik tu gelak bagai nak RAK ! pastu pondan 4 EKOR Tu wake up . die sakap  ' pende ahu b**** ni 2 orangg '  rase cam tngan aku nk melayang kt muke dy err --' tpy bagus gak aa law dy sedar , baru dy taww prngai dy tuhh . selesaii  membayar , aku pegi jln dekat tempat mkanan tuhh , biase la BUDAK LAPAR SOKMO Kangg , patu jupe agy BERUK 4 EKO Tu , gelakk lgyy aku nge joyahh gedik tuh pastu dy maroh kod aku rasee , patuh dy ckap mcm nieh ' ntang mende ahu b**** ni 2 org ' ohmaiii , cantek gile bhase kaw pondann !

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.