Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Monday 28 May 2012
awak :)

aummmmm , cuti 2 minggu ni nk pegi mane kak , abg , makcik, pakcik , dato , datin and blabla . mak aku ckp aku pun boley jugak pegi holiday . wahhhh , tk sabar nyee :) aku holiday dekat ,er err >,,< dekat rumah je laa :p  babhie  aku dengki dekat org yg kate dye boleh pegi holidayy  . urghhh , sumpah lame gila aku tk pegi MM . You nkow what is MM ? *Oh my english * MM Tu sejenis mamalia yg diternak brhampiran dengan Jalan . mamalia trsebut brnama mesra mall dan direngkaskan oleh juru rengkas sehingga menjadi MM , sputidd ! tahniah aku ucapkan dekat budak HOTSETTAH Yg mndapat 5A . sebak dade aku bile ingatkan bola baling ngan bola jaring . * eh , tuka tajuk pulak ke der ? *  suka hati la wehh , bola baling dah kalah . shittt -..-
kalah penalti je tuhhh . bola jaring pulak 11 - 10 . bukan team aku yg dpat 11 , team org laenn .sedih gilaaaa , bola sepak sekolah aku pun kalah , cume sorang je yg boleh pergi ke peringkat daerah , then , pergi kat peringkat kebangsaan . tahniahhhh , hehe . okayy , tanak sad sad lagy dahh . *oh my english * err , mcm mana nak ckap ah ? mmg aku boringg , sapa nk gy gateh ? jummmmm :D kite gy congek fixie nokk ? haha , dakpeee . saye akan ajor care-care mencongek dngan betul . *pndai ke aku congek ? lepas tngan dekat handle pun trhuyung - hayang *

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.