Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Thursday, 17 May 2012
Diam Adalah Ubat :(

Tengok Blog saye tuhh , tengok Cepat ! Bhaha Joke . bukan nk paksa , tpi kalu dah tknak tngok tuh pndai -2 la bla dari sini . esok ade kelas you , wahaa terharu gile ~ thanks nah cikgu nk rest sikit pun tkkan takbuleh kodd ? meci meci lol , bhaha . okeh cikgu , kite taw hari ahd ni exam so , pndai -2 la tu kene blajo . okeyla jehan , tkpayh nk buad hal , blajar must blajar toksah nk lari >..<  issokehh la jehan , you bye gua byee . lmbat lagi ke syerah hussin nk buat skype untuk aku ? cepat la
                                     hati ini kalau dah sakit , ubatnye pun takde :3

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.