Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Wednesday 9 May 2012
Kawad Kawadd :D

Assalamualaikummm :)
You nkoww whattt , muke aku belangg wehhhh . dlm bhase terengganu meanss ' Bakap ' dulu aku bakap sbb aku maen bola jaringgg , balingg and bola  apii . whoaaaaaaaaa :/ yekee ? haha , takdelaaa , mane adee :)
Noww , muke aku bakap sbb aku KAWADD . ' ehhh mung masuk kawad ke jehannn ? ' Wehhh , kau ingat aku ni mcm kau ke ? KATAK BAWAH TEMPURUNGG ? Soeyy Lhaaa , Up to - date gok sikett :*
kesiann aku tengokkk . bajet aku tk tere bab kawad niehhh . aku semangatt membare -2 niehhh . latihan je tk pegyyy . weweittt :D  Ojyeahhhhh , Esok aku ade kemmm . kem apee ? Kem BI . What thatt ? Kem Englishh La Bongokkkk :D

                                              Bakap Oh Bakap , Bile La Kau Nak Hilangg ?

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.