Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Tuesday 29 May 2012
Lagu cinta seribu tahun ;*

Assalamualaikummm , jwabb ! :)
Awak semua tngah buat ape tuh ? skyping ? eating ? sleeping ? and the important is blogwalking ? *oh my english*  aku tngah tulis post * tk tnye pon * youu , bosan giloo -..- nak baca novel , aku dah jenuhh dah .
nak texting , battery low . shittt , Brape hari dah aku tak pergi gateh FXC . orang laen pegi holiday la , balik kampung la . whateva ! aku ? main fb blog . 24 jam . puih atas muka . kadang -2 tringing jugak nk balik kampung dkat PULAU PINANG . Ehemmm , jauh bohh :D Kau ade ? puihh ats muka xD . haha , btw aku gemokkkk .  *boo* first , trkejut gilaa aku time snap gmbar kan . lepas snap tngok betuibetui gmbar tuh . papppp , gemokkkkk . wuhuuu , Lol . dok caye ? okey let me prove it to you * oh my english *
See ? gemokkk gilaa :3 btw , bia ah gemok pong . kurus aje , gemok pulokk . puihh :p
                                Awak tetap sayang saye kan wlaupun sye gemok ? yerkk :p

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.