Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Sunday 27 May 2012
Updates :)

Okayy , kite dah balik kelass . yuhuuu , apsal awl sngat ? mesti korang trtanye tnye *pdahal dok tnye pom *
Sbb , nk tau sbb pe ? okayy bak 50 sen ! :) haha , joke :/ mcm nk sngat duit 50sen awk tuhh :p dahdah , jehan balik awl sbb cikgu jehan ade work dekat KT , You nkow what is KT ? *oh my english * Mesti dok tahu kang ? KT Ituu adelahh , Kuala Terengganu . Bhahahaha ----' ade bende yg klakar ke ? ehemmmm , rasarasa takde kangg ? okayokayy , elmo , i miss you :) baru skarang boleh update post yg pnjang bagaii , sbb cuti , oyeahhhhh . btw , kiteorang thun 6 . wajib ade kelaassss ! :'( why mesti ade kelass ? nak cutiii , best o ! tngok org bangun lewat la , kadangkadang aku smpai rase jeles :p nk tido lewat , tapi mak aku memekik mcm guna mickrophone pulak kt telinga aku niehh . hihi :3 24.5.2012 . hari yg paling teruk buat aku . you nkow whyy ? urghh , burfday aku ni mcm takde pape , smpai kakak sndiri tk wish ;'( die tk ingat dekat aku ke ? ohh , sbb dah ade kwan baru ehh ? lalalala , kakkkkk . rinduu mung bodo .
                                           LOVE YOU LIKE A LOVE SONG BABY 

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.