Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Friday 8 June 2012
Awww :)

Assalamualaikummm Geng xD .
Buad apa aku update post dekat blog kali ni ? mcm ada something ja . haha , yelatuh :p aku update post kali ni sbb nk kata yg malaysia akn menentang singapura mlm ni . ojyeahhhh , do the best . perlawanan persahabtan antarabangsaa . kau adaa ? haha , dahdah . good luck for team malaysiaa . acano nk kata i love you kt someone tu ha ? alaa , ajar ahh . joke , wt apa nk kata i love you sdangkan nk kata alif ba ta un tak reti kan ? lol , you make me feel luga lahh  xD tenet wt hal pulok dohh . baru syoksyok nok hapdet blog . grrrr * buad muke mcm beruk *  ptg niem aku free ahh . Girls only , gateh fixie jum ? bosang tahap gaban niemm . haha , adok oam nok temannn * buat muke hodoh * mlm nnti rasa cam exited pulakk . debor ahh :D malaysia , i bet to you . please do the best . i nkow you can't do it :p jyeahhhhh .Kalah menang adat prtandingan kan ? so , don't worry i'm here always support you malaysia ;* mlm nnti nk kai baju mlaysia aci dokk ? dakpee , takdok gyh oam mati . lalala ~  blog aku pinkkk , wetwett .
kau adaa ? :3 Hahaha , bolok gila aku niehh . apa entahh . mcm pangangg budak uhh . benci gila akuu . bajet muka lawa sngatt :p abiz ayt aku dia nk tiru , wehh bitchh go die ahhh . lu sapa ? bajet muka lu lawa sngat wt DP lagu tuh ? perhhh , mcm beruk pun ada aku tngokk . aku tua agi dari mu , respect ah sikitt . lu nk kene trajang ka ? satgi aku bagi kangggg ! haha , * takuttt *

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.