Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Friday, 22 June 2012
gedikk , ahhhhhhh :p

Assalamualaikummmm Genggg xD
malam tadie rasa gatal-2 pulak nak on9 FB . then , bukak lappy . pastu , ushaaa IM aku . haha , lama tk bukak .
pastu , bukak chat list . tahu aku nmpak apa ? err , aku nmpak DP budak uhh . bhaha , muka macam pangang wehhhh ;'D tiru kakak dia punya stylee . apa celopp ? muke mcm katak dah aku tngokk , kakak dia tuh lawa takpaa ;) haha , kaver DP dia pun sama . bajet lawa . one more thing , dia prasan bagus ! herrr -.,- apa yg aku ckap dekat dia , mesti dia tulis dekat pesbuk . apa ? ciplak ayt aku . hampa ingat mentang-2 buad private status aku tk tahu ? pegiii dahhh , ni jehan brutal yg comel kayy :D semua terror , semua nampakk . jgan salah fahammm . kau kutuk aku dlm fb , ckap aku guna autolike laa . apa laaa , pi mampuss ahhh -.,- rimas gila aku tngok muka ampaa , pi blah dlm idup aku  boleh ? naik menyampah aku dngan kau . kau nak jadi HS ? kay , ambekk kau punya HS tuhh . tak laparr laa weyhhh ! aku lagi tua dary muu laaa . respect ahh sikit sayang boleyhh ? jngan nak tuduh budak tuh steal boyfie awkk . opss , since when awk kapel ngan dia hah ? stahu sye awk tk pernah pun kapel ngan die kangg ? saje wt sedakk ke wane geng ? wanne ? kacip hot dohh ? laaaa , siang ke mu genggg , sabor banyokk eyhhh . alu mu dok wt saloh ke org  , org tkkan pernah skali habuk pun cari pasal nge muu , mu bralagak baik depan akuu , blakangg ? blacstabled kang ? ohh , baguslaa , dah puas kwan dngan aku ? awwwww , teruja gilaaa aku dngan prangai mu tuhhh . thanks nahhh , dah lama aku tunggu . hoho , leper aku dok lyg doh mu next timee . byee .
                 Sayang ampaaaa , muachxxxx

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.