Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Monday 4 June 2012
Jenjalan :)

Assalamualaikummm , Rawrrr .Jenjalan ? apakah itu ? o.O jenjalan means .... kdahh ;'D ngarut tk abih-2 .  brbalik kpade tajuk entry kali ni , aku g jln dekat kuantan la xD bukan jenjalan punn :D haha , nk pergy hntar kakak aku yg cun lgi  hodoh tu , erkk ? hntar die pergy jauhjauh dari akuu , ojyeahhhh . aku hntar die dekat , rumah sewa die yg hot tuh ! besarr doe , aku rase mcm aku ni kerdil jo bile duduk lam rumah tuh ;p lepas hnta kakak aku tuh balik , dlm krete aku mcm org bodoh pulak , nyanyi lagu ulek mayang laa , ckap sorangsorang la . pastu kan dlm aku tngah menggila tuhh , smpat agi snap pic yg cun + burok tuh . mls nk upload dlm fb , then mecej ngan > Zack < aku mcm org gila :3 senyum sorangsorangg , smpat agi buad section kutuk vs mengutuk ! haha , then aku mengucap balikk :) kdah , aku alimm --'  thenn , smpai kt rumah dengan tk mndi , bukak lappy -) sign in facebook . haha , then bile bosan jo . teruss sign in blog . ehemmm , ramai oam puji blog aku lawa * kembang hidung sejengkal * suke sngat laa , pstu lama jugak la tk bukak twitter , sign in then tngok rmai or yg usha twitter aku , aw awwww ;* err , tngah perut mengecut tuh , cepatcepat pergy ambik roti , huahuaa --'
                         
  Larii jehan tengah menGILAA tuhh :p

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.