Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Friday 29 June 2012
Melepas Rinduuu ;)

Assalamualaikummm gengggg !
hihi , malammm tadiiiii kann aku pergy mengajii kannn . *hoho , alimmm* baru siap-2 , then ada minah ngekngok dtag umah akuu . bagy salam , aku kluarr nmpakkk minahh uhh . dia ajak aku pegi ngaji sesama . then , mata aku direct tngok tempat aku mengaji . then , nmpak kereta wrna hitamm . cuba teka sape kluarr ? awwww , happy gilaaa akuu wehhh ;'D semangat gila nak ngaji niehhh , haha . dahhh readyy , jalannn ahh ngan minah ngekngokk uhh . kahh , pjangg sngat cerita tuhh . kite direct smpai abih terus acii ? yeahhhh (c , time nok balik uhh , dia ada lempar somethinggg , dia lempar pen wrna biruu . until now , pen tu msih dlm almari aku . aku jagaa pen tuhh . benda tu je yg aku sygg skrang , sapa brani sentuhh habak maihhh . cek nk tendangg .haha , bnyaklaaaa . ehhh , dahh lambatt . bye uolss , aku nak pegy MM , nak nengokk moviee . citeee hanya aku cinta kau seorangg . lalala , bez wooo ! tatattattatatattaa ~~~

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.