Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Thursday, 26 July 2012
✯ Jeh▲n Me◕ww ッ ‏

Hye :D  malasnya aku hari ni smpai lupa nak taip ' assalamualaikumm '. ohkay :D
assalamualaikumm .
ojyeahh , tadi aku duk usha fb kawan aku yg berada nun jauh disana . cehh , tak jauh mana pun . kunyah burger tak sempat nak habis , dah smpaii pun ;D wassup , apa ceritaa ? okay , gini cite yee . tadieyy , aku rajin gila nok buka twitter . pastu , aku bukok la kenss . then , aku tngok ada minah indon giloo tuhh kens . dia caci islam . astagaaa , nape ahu ye dok puah hatii . biar ke ye ahh , lok ertt . pekat teh aku cakak ganung . dakpee , janji buleh paham kenss -,- okayy , nmpak tajuk entry kita kali ni ? nmpak takk ? klau tk nmpak ambik mikroskop tu . tehee , okayy . yg tuuu nama twitter akuu . ngadde kenss . why aku letak meow ? sbb sbbb sbbb , woii cepat ah tulis banganggg . okay okayy , sbb dlm kelas oam panggil aku jehan kucing meow meoww -,- sabo jelaa . name tu telah diberikan khas untuk aku oleh > kimi blackkkk < wahaaaa , padangg muke munn :p kene sepak nge aku opp ? werksss :p kite serriiii ! haha , okaylahh . dah penat aku duk mengarut . bye byee :D
                   I Love You La  , Aikk . Baibaii :)

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.