Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Monday 30 July 2012
Kuatkan Hati Jehannnnnn :(

Assalamualaikummm .
okayy , hari ni the bad day in the world . sebelum tu , aku nak mintak maap eh kalau aku ngumpat pasal mu . hihi , maafkan kamii . act , aku dah tk boleh senyumm . rasa mcm kejangg . tau mcm mana sakit hati bila ade org ketihga in one relationship ? opcoz awak taktau sbb awk tk pernah alaminya . before kita start mengumpat , aku nk tnya kat perempuan hot tuh . awak , cuba awak kira bf awak ada brape ? skranag sye kira dah ada tiga kan ? dan sye tak prlu nak tulis siapakah nma itu sbb awak sndiiri pun dah tau kan ? so , why don't you tell the truth to them ? why ? afraid ? huh , gila sakai nk mampus kau betina . kau tk penah tau ape prsaan diorang kan ? apa kau ingat diorang bhagie ? kau gilaaaa , gila segilanyaaa . hrap muka lawaa . perangaiii mcm babun . sorry , bukan nak mengate dekat kau , but aku taleyh tahan nge mun . tau op ? brbalik kepada tittle entry kita kali ni mmbuatkan aku berasa sedih . ya , mmg lelaki mmg tk boleh dipisahkan dengan egonya melambung tinggi bagaikan langit kan ? mmg payahh . so , tk paham ke ? dah die tknak tkyah duk kejar la die tu jehan . okayy . kuatkan hatii , jiwa dan ragaa . oyeahhh . we can't do this jehan . jngan kejar dia lagi , kumbang bukan seekor jehan :D

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.