Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Friday 13 July 2012
Mengembara , Siapa Mau Join . Jommm ;'D

Assalamualaikummmm .
haaaa , tadie baruu je tngok cite 'naziha' now , tngok cite ' the one ' pulakkk . bnyak nya cite aku tngok . ni kes nak balas dendam ke apa ? mntang-mentang 4 hari tak tngok tv , terusssss ngappp punyaa . haha ,  lepas tngok cite tuu konpemm masukk tido punya maa :) jehan nak pegi mengembaraa , girls only , nak join ? joke :/ nak mengembara kt dlm mimpi dah laaa . sebut pasal mimpi , rasa rindu pulak dekat pantaii . miss it;*obor2
haha , banyaklaaa . ada something yg buad aku taleyh tido . herr -.,- ada soam minah ni , dia ckap jehan curi boyprengg diaa . hek elehhh , psiko gila minah tu . main serang dlm fb bagai ape celop ? tak puas hati ftf la yg.
pretend ayu depan lelaki konon . baliklaaaa , awk ingat saye ni lapar sngat dengan boyprengg awk yg mcm cicak tu ? come on , takde yg hensem lagi ke ? eiii , geli laa ! awok ni nok blebel dekat saye ni pe kes ? slame ni ada saye kacau awok ke ? boypreng awok pun saye tak tau nama dia . how so pity , kalau oam dah tak suka takyah duk kejar sngat . tak malu ke ? duk gedik lam fb tu apa ? oam tk lyg pun awkk . kesiannn la . even saye tak kenal awak , awk jngan ingat saya tk thu mana nk cari awk . remember , i nkow where you school . so please , don't disturb me . tngokk , buad spoil mood aku jee kau niehh , heiss . tadie bukan mainn cool je aku ni , cool la sngattt . ohh , esok aku takde dah kt sini . aku pergi kemaman . takboleyh nak update blog ni . emmm , gonna miss this blog . ahh , tk snggup nk brpisahhhh dngan blog niii -.,- kbaiiii ;)

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.