Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Monday 30 July 2012
Menghitung Hari :'D

Assalamualaikum and hi * muncung mulut - tengok atas - tngan atas bahu *
before kita start , izinkan aku untuk membelbel . betul ke taip ceggytoo ? haha , okay . yaa , skarang bulan apa ? semua dah sedia maklum kenss , opkoz la bulan ramadannn . oh , tinggal puase belumm ? kalau tk puasa tu tk dpat la duit raya . hihi , sabo ajelaa .  sebut pasal puasa , budak-2 mmg suka main mercun ken ? bukan budak-2 jo , aku pun samaa .  mak jemah yg jual karipap tepi jalan pun main mercun bola . jngan main-2 . kelass uolss . btw , lambat lagi ke raya ? aku excited gile nk celebrate niemm . wahaaa , giloo -,-  baju raya aku sume dah siap dah . tunggu nk pakai je . korang ? konpem la siap ken . time aku tngah BW pun lagu blog korang lagu raya kan ? trmasuk la kak > schaa al hassan < time bukak blog kak schaa je terus dengar lagu tu ken , then smngat gila kud nak rayaa :D hehe , btw blog kak schaa cun laaa . gerammm , okayy .  homework belambak atas meja . anybody ? plis siapkan untuk aku plis *buad muke bajet cun * cikgu trsayang bagi aku bnyak sngat kerja . mak pun tk kurang hebatnyaa . baguss , trial exam nak dekat . oam lain duk brkejar nk belajar. aku ? korang sndiri pun tau lah kannn . haha , btw
                            Malas buad homeworkk baiii , anybody yg rajin p/s buadkannnn 

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.