Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Thursday 26 July 2012
Menyakitkan Kaki -,-

Assalamualaikummm -,- * buad - muka- blur *
Ohkayy , hari ni sapesape yg antar chat kt aku konpem aku dok balas . nok tau bbpe ? nok tau dokk ? sbb aku sakit kakii . ahhhhhhh , nyeng mu syg . bekok anya kaki ambe . dakhpe ahhh , bukan sokmo mun nok gura gytoo orkk ? errtt , sbb mun  hok sepak , aku dok rase sakit punn * kay , kelingg * okayy , hari ni aku nok gosip ked aci dok's ? nok gosip psal someone yang paling aku benci dlm kelas . dohla gemokk , pendek . astagaa , apehal mulut aku trlepas jo ni ? dakpedakpe , trlepas sunat *nyeng mu sunat * okay , brbalik kepada gosip yg telah dirasmikan sebentar tadi . ya , mmg aku dok puah hati nge ye . tapieyyy , bukan aku soammm . ramai lagi makhluk Allah yg dok's puah hati nge yee . brahi gedik's , tunjuk bodyy . euwww , lugassss -,- nyampah gila tngok muka mun harihari dlm kelas AKU tau dok ? nyampah tngok mun dok tgedigedik sanesini . herr -,- sabo jelay nge mun ni . harap bulan puasa ert . alu dok , lame doh aku retak mun . mun nok ke pakwe budok ni > zac < tapiey , ye amboh pun ke mu , please la weyhh . bla ah mun . trimas gila tngok mun gytoo . dok letih er kontrol ayu 24 jam ? ertt , what eva ahh syg . letih ert aku ngupat ke mun . se gy , wt bnyok dosa aku ertt . by :D

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.