Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Monday 23 July 2012
Perut bunyi kruttt krutt ,

assalamualaikumm and haii * lambai tangan , buad  muncung mulut bajet hot  *
Noww , perut aku dah pun berbunyi lagu dondang sayang . cuma lagi rancak sikit . itu semua dugaan Allah . okay , hari ni aku tatau nak buad amenda . tadiey aku on9 , tade sape nak tegur aku ? kesian nyaaa :( alaa , tegur la kite wakk . kita dah mcm hilang anak je ni . nak harapkan oam nak tegur , cis pirahhhhhh -.- ehh , gurau je laa . tak main la ngajuk -2 ni . like a childish . kita dah besar panjang lebar kayy :) so come on , jangn la majok cenggyto , buruk benar ghupee . ya , sekarang mungkin aku tengah bosan dan semakna dengannya .  anyone , keluar jom ;'D eh lupa , puasaa . 3 perkataan yg ditunggu-2 oleh wanita . bukan ' ilove you ' dan bukan juga ' i miss you ' tapieyy , ' aku terima nikahnya ' ehh , apesal duk mengarut pah kawenn nii ? ish gatal -,-
okay , sudah penat aku menaipp . dadatata

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.