Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Thursday 19 July 2012
Tragic Story :(

Hyee *buad-muka-blur*
sedih , sedih and sedih . hanya tu yg mmpu aku ucap . kisah tu tkyah ah aku duk cite . buad aku sakit hati . sial mu bongokkk -,- sumenye pasal mu . aku sedih mu tahu dokk ? whatevaa sewell , aku dok kebulur adik mu tu . 
kdahh jehann . you are my superwoman . jyeahhhhh , you have to be strong jehan , geng kau ada xD hihi , tu la gunanya kawan , ada di kala kita susah dan senangg . tanpa dia pun aku buleyh heppy . awat ? engad aku tak happy ke ? so , what the hell ? terengganu menang sukmaa woooo ! bangga aku eyhh , teheee . 62 emas , cewahhhh . mcm la aku ni yg mainnn . btw , aku suka tngok angkat berat lelaki . org kata dia boleh cipta rekod baru . wahhh .


Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.