Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Thursday 19 July 2012
Wordless Friday .

Assalamualaikummmm .
kelihatan lama sekali ya aku tdak menghapdet kan blog yg semua yg dah sedia maklum . well , cun la katekan
now , aku bizy dengan kem yg giat direncanakan oleh guru-2 yg trsayang . paper for exam pun tak kurang hebatnya . soalan dia macam nak ajak aku mati je . kita lupakan seketika tentang itu . ya , sekarangg nasib aku mungkin berubah kerana kehilangan dia kelmarin . mmg aku salahkan abangnya dekat entry yg sbelum ni sekarang , aku mintak ampun atas segala dosa aku , mcm nak raya lah pulakkk . kepada dia , saya harap awak jumpa yg trbaikkk . bukan mcm saya kang ? saya tahu itu . jehannn kuatkan diri . please , aku takde org nak luahkan perasaan . nak harapkan kakak - kakak aku yg semua dah sedia maklum . hmmm , naik lorrylahh . mmg taklaa . mcm tunggu UFO dtg la gamaknyaaa . mcm la dieorang tu nk dengar luahan hati aku nii . cehh , brmadah pulakkk ayt aku nii . orang laen update blog diorang tntang BF diorang . kekadang jelez pulak baca entry dekat blog > cik ayeesha < tuhh . untunglaaa , encik amir amirul dpat perempuan mcm tuhh .
aku harap korang bahagia foreverr . kayy , for your nformation nnti confirm aku dah tkboleh nk update entry aku nii . lantaklaa , mcm ada org nak baca sngat post aku ni kan ? bangla yg buad jalan tu pun belum tentu nak baca . well , diorang sibuk nak buad jalann . ehh , apesal pulak smpai dekat mat bangla aku babitkan ni ? kesian mat bangla tu ,  tak pasal -2 nama diorang trselit dekat sini . apa guna aku buad entry panjang -2 kang bajet mcm ade org nak baca . lainlah kalau blog aku ni cunn . tehee , okayy laa . aku pun tk tau nak tulis apa lagi . smpai kt sini jo entry kali ni eayy . kalau ada problem inform kt akuu . dadatata ~

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.