Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Friday 24 August 2012
Jarang update ;)

Assalamualaikum and hii ;*

              kilat menyambar di langit . terasa takut untuk membuka lappy yg karat ini tetapi ku gagahkan jua demi blog yg tercinta . huahua , ambek ayt skema mane ahu aku eyy . lama sungguh aku tak update blog ni kan ? saye tahu , anda mesti rindukan sayaa . oyeahh , gurau je broo . now , aku jarang boleh update sbb aku mengjadi mangsa UPSR . aku cuma on9 twitter je . pesbuk pun kadang-2 jo :p

               mcm-2 cerita yg aku dpat tau , yeke ? dok punn , acah jo . okay okay , so how's raya without me ? is it okay ? mcm la mati klau aku takda . aku update ni just nak upload gmbar raya aku joo . hehew , snap ramai-2. nk tngok ? scroll kebawah ye comel / kacak ;)


Heheww , nak kenal aku ? yg baju wrne merah pakai shawl yg meraban tuh . haa , yg tuhh .
                    P/s ;- abaikan shawl yg mcm sarang tebuan dengan baju yg mcm pembalut hadih ;'D

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.