Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Thursday 2 August 2012
Kebosanan Melanda Sudahhh ;)

Assalamualaikumm And Hii :)

                Hari ni jehan bukak tibi singkatan bagi TV cuma lagi panjang . pastu jehan bukak channel '999' . alaa , yg hot - hot tuhh . mcm -2 berita yg diorang cikauu . tkkan tk pernah tngok kudd , haha . pastu tibi tu tunjukkan gmbar orang tua makan roti canai . astaga , walapekk gila kudd . budak -2 umur 5 tahun pun puasa . insaflahhh , awak tuh dah tuaa . esok-2 dah nk dpat cicit dahh . tk malu kee ? ishhh >,< mcm-2 laaa .  

                 calm down jehann , puasa ni . jehan diberikan peluang terakhir untuk meng - hapdet blog yg dah ada tikus ni . minggu depan jehan ada examm . awak tahu apa itu exam ? konpem awak tahu sbb saye mlas nak explain . minggu depan jehan periksa percubaan UPSR . herttt , harap - harap soalan dia senang . nnti konpem lappy ku yg tr - sayang ni kene cikau dengan mak akuu . alaaa , taleyh dah nk lepas feeling dekat blog ni . sabar ajelahh .

                   berkenaan dengan exam dan semaksud denganya , jehan dah ulangkaji belum ? ohh , tentulah takk  . apelah nk jadi dengan akuu nii . okayy tutup buku bab exam bukak buku bab perasaan aku . dekat post before post ni aku kata yg aku sedih sbb kene fitnah kan ? yeah , sedih gila kud (;c tapieyy aku tkkan cerita hal personal aku dekat blog ni . yelahh bahaya gila kudd . now , aku trimass dengan someone ni . asyik ikud ja aku pergi mana . awat ? tk letih ke ? ishh , smpai trpakasa bayar bodyguard . tu dah lebihh . ehekehekk . okayy , dah penat tngan aku duk menaipp . kalau ada pape just inform dekat chat room's aku okay ? let say cheer's byee :'D

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.