Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Tuesday 7 August 2012
menggedik Tak Tentu Pasal -.,-

Assalamualaikummmm .

                                     Hari ni aku tadok mood gile nok gy skoloh . hari-2 kene ngadap muke mun due oam . bbpe la mun msti sekelas nge aku ? sumpoh aku nyampah tngok mun . ertt -.,- sorang nge tuala besor letok kat mulut . almaklum , ada hingus hijau . eyyyerkkk ! yang soam agy duk menggedik nge pakwe oam . apo leee  "--" dok cukup pakwe doh smpai pakwe oam pun mun nok kebas ? terasa ? go aheaddd . mampus mu ah nok care ke ambohh .

                                    tadiey kang aku exam . okay , aku dah cerita bab exam tu kens ? aku malas nak cite sbb ianya akan buad mood aku spoil. lalaaaaaa . pagi tadi aku exam math , yg hingus hijau tu kan TERORR bab math ni . cikgu letak aku duduk tepi dia . tapi dia ? lari . alasan ? tanak kasik aku tiru . weh minah hijau , aku dok duli laa . dok terhegeh mane pun aku ni nok niru mun  tuhh . perasan taek kubaaa !alu bijok sngat akpe gokk . duli ape aku nok kate mok mu . akpe ? debe ngat mok mu oh ? goyang ah aku alu gytoo ? mmpus mu ah minoh hijau .

                                  Okay , lepas tu aku nok cite psal mek gedik pulok . yg sorang ni meymey malah apah aku nok cite . tapiey aku kuadkan diri jugok uintuk citee . laalalalla . mek gedik ni dulu dia pernah dtg kat tmpat aku . dia tulis kat tngan dia nama pakwe kawan aku ! ohmaiii , rasa macam nk lenyekk er muke mun . pastu aku kata , " why mun tulis nama tuh ? patu dia kata , sbb aku saje je . yedok ? ye ahh . oh , bukanya mun suka die eyy ? manee adee , hehe . mu kate je laa . okay , aku suka dia . " lepas tuh aku wt senyap err . dok au la alu > zack < bace dok eyy . mintok-2 baca . lalala . okay cioww . nok gy bazar nge gewe. haha joke :/

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.