Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Sunday 5 August 2012
Pergilah Engkau Pergiii -.,-

Assalamualaikum And Hello Fellas !

                        Okayy , what's up ? aku sedih , semua rakyat malaysia pun sedih kann ? tapayah nk explain sbb korang sendiri pun dah tauu . LCW kalahh doe , sedihh aku . aku tau perasaan dia kecewa gila kan ? yeaa , aku pun mcm tuu . skarang dlm olimpik london kita tak ada lasum emas kens ? china belambak . hello china , jngan la sakai sngat nk mkan sorang-2 . at least , bagi la dua ke , tiga ke kat malaysia ney . oh , brbalik kpade LCW .yaa , skarang aku meroyann . oh baskin robbins , come to mama . baskins robbins pun dah lesap entah kemana . dah pergy dekatt china kudd .

                               yaa , ramai dekat twitter yg mengumpat pasal lin dan . kepada orang tua yg tk sedar diri duk mengumpat pasal LCW tuh . dengar sini baik -2 , klau awak rase LCW tk pndai main badminton , why don't you go to play ? kau kan pndai sngat . klau tanak main pun pegi dekat china laa . lu kasik advise sikit sama lu punya amoi sengal tuhh . ahhh , bangsatt . dalam twitter , ada orang mengumpat , ada oam kata lin dan duk berlari mcm hilang anak la , mcm beruk kene belacan laa . hahaha , okayy . hahaha .

                                Semalam aku bukak pesbuk , bukan semalam je , hari ni punn . tehee , aku nmpak ada oam upload gmbar lin dan peluk someone ? bini dia kud . okay dok penting punn . okayy , aku tau laa  LCW tu comel . nk tengok kecomelan chong wei ? scroll kebawah okayy .

                                            See ? ohmaii , comelnyaaaa . Haha , laki orang tueee >,<

                                            Kempunan Nk Mkan baskin robbins Loll :p
                   

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.