Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Sunday, 23 September 2012
Bagusnyaaa mulut awak :)

Assalamualaikummm and hi dears :)

                 awakkk , comell gila mulut awakk . sesungguhnyaa mcm duckface . tapieyy syg , perkataan yg keluar dari mulut awak tu tak brape nak comel sngat . kenape hah ? smpai snggup kata kat saya cengyyto . alahh awakk , please lah tunjuk gangster kat pesbuk . saya tak takutt pun . stakat awak ? bitch please -,-'

                   klau nk gaduh pun ftf la . takpayah tunjuk gangster kat pesbuk . it was so embarassing you nkow ? klau saya jadi lelaki la kan , saya psti rase terhine sbb ade girlfriend mcm awak . mulut mcm longkang . hertt -,- mak bapak saya pelacur ? astaga , npok sngat la awok ni dok cukup pendirian . pleaselaa , dok siang er ke mok nge ayoh awok ? susoh pyoh gi jage awok ? awok dok ingat Allah ke ? dok tkut ke azab Dia ekgi ?

                  Hmm , saye taknak mengaibakan nama awak . sbb tuh sye edit kasik tak nmpak . bahasa apa yg awak guna tu ? cekggu mna yg ajar awak ckap cenggyto ? klau saya jadi mak awak dah lama saya lempang muka awak tau ? hmm :'(

p/s ;- you , tolongg la nok katok aku . mu ingat aku tkut ngat er nate ? ftf ar derr >.<

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.