Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Monday 17 September 2012
Beutiful Creature :)

Assalamualaikumm and hii awak , awakk laa . hishh , awakkk ! awak yg tngah baca tuhh . haah , yg tuh xD

                      Alohaiii , comelnyaa awakkkk . jelly sayaa melihatt . ohh , so howw my stalker ? sihatt ? makin comel mcm saya ? haha , joke :/ segala typo maafkan saya yaa , mungkin tak tersengajaa :p malamm ni aku tak tahuu apa yg nk dibuatnyaa . soo , aku bukak lappy then on kan blog aku . almaklumm , sbelum exammm asyik dengar mak duk bebel ' baca buku ' skarang aku rasa prkataan tuh dah mcm pupus je . oh that's great .  kankann ? heheww --'' jngan contohii aku please . kdahhh , sometime aku rasa  pelik jugakk , why semuua orang suka sngatt bash orang yg lagi comel/kacak dari deorang ?

                       nak kata orang yg kene bash tu pkai make up over then duk gedikgedik ngan boy deorang tu takde nye . so why deorang nak marah ahh ? maybe org yg kene bash tuh guna muka deorang kudd . hehew --''  tak punn orang yg kene bash tu buat dea marah  .  kpade semua hok dok puah hati  dngan someone sbb dia lagi comel / kacak tuhh , anggap je tu semua natural beutyy . ko hadooo ? -.,-' nakk ushaa dia punyaa sempoiii .

                          ahhh ,  'youtube menimbulkan perasaan marah kepada orang islam ' hehe , dok au mnde kali aku . aku dengar cite ahhh ada org letak video yg brtajuk ' innocence of muslim ' bangg , apa motif wt video gytoo ? nok cari publisiti murahan saboh . dok puahh ati nge islamm tkyohh la smpaii wt gytoo . batak hot dah sngat kee ? mntang-ii org putihh tkut ngat arr ? dok jupe luor dkpee . cehhh , debe ngat akuu . heheww --''

                            dohh ekpongg mane sabohh wt video gyto orpp ? herghh -,-' forget about it for a while , acanoo  nk masakk ahh ? aihhh  mnde au nok jadieyy nge aku eyy . tralalala , tadieyyy aku kann bukakk pesbukk , then ade kaakak cun ni . org pnggil dia barbie malaysia . sumpahh comelll gilaa doee . nak tau namaa ? nama dia ? > adel asha < and baby girl of > ayiem fyllo < hopee korangg happy yoww . heheee .

                              p/s ;- jeles tngok dorang . senyumm jehan senyummmmmmmm ;'D


Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.