Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Saturday 15 September 2012
Boredddd -,-'

Assalamualaikummm and hii :)

                     hari ni aku dok tau bbpe bosang ngatt . hmm , someone gateh jum ? ohh , lupa fixie tak boleh gerakk sbb mak aku tak hntar kt kedai lgi . ohmyyy , bosann nii ? what should i do ? nak stalker crush tak guna jugak sbb dia deactive fb . dia pun satu , dah tau aku suka stalk dia buat apa pi deactive ? cam pondann  .

                     Tadieyy takdelah bosan sngatt . aku kan tngk tv . urghh , someone hang jumm  ? bosan tahap babun dahh . herghh , sabo jela wahai hatii ku . cehh , ayat lugaa :p tadieyy kan aku bukak facebook , then ade someone uploadkan gmbar dia cium bf dia . ohmy , caption dia aku takley bla ' hope till jannah ' hotakk kau jannahh . cehh , perangai lagu tuh nk pi jannah balikk la weii ! aku tak jeles kau jeles ? lallalaaa :p daripada duk layan dia better aku bkak youtube then search lagu yg syokk untuk didengar dan dinyanyii . tralalallala ~

                        ptg nnti takdelah aku bosan sngat sb aku pergi pasar malam dngan aji nebens HAHAHA *evil laught . ajii , ampunkan saya yaa . saya tk brsalahh  , heheww . awokkk , bila awok nok mari pakaa ? mari laaa , rindu doh eyy . ohh lupaa , nampakk tk skin bru aku yg comel lottew tuh ? awww , credits to owner dialahhh :)

                                        I love youuu laa bhaiiii :)

                   


Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.