Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Friday 14 September 2012
menggedik lagi koo ? -,-'

Assalamualaikumm and hii :)

                pada pagi , eh bukan pagi tengahari ni tngan aku terasa gatall nk update . entah pape . mungkin terikut  blog senior-ii aku kud . cantik blog korang . jelly i tauu . before aku teruskan menghapdet , izinkan aku untuk membebel yo . segala typo maafkan saya , mungkin tersengaja . HAHAH * evil laught . sedang ralit melayan detective conan terbit rasa yg aneh . bukannya apa pun , rasa bosan dan nk update pst kt blog ney . rindu dah sngatt . cehh statement lugaa .

                 aku nak cite neyy , ada someone neyy mmg dia tk  puas hti ah ngan akuu . entah pape tahh -,-' duk jln depan laki tnjuk body , oh godd . go die please betine ? ahhhhh , tanak aku cite bab tu . buat tambah dosa aku jee . hehewww --' okayy byee :D


Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.