Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Friday 21 September 2012
Menyemakkkkk :p

Assalamualaikumm and hi .

                    urghh . hanya itu yg mmpu aku taip sebagai pembuka kata bagi post pada dini hari ni . sekarang aku rasa mcm nak bukak blog pon dah takde mood . it's all about dashboard new look . poh keh mak ! menyemakk betul aku dngan semua tu . aku takley tuka sbb kalau tuka lappy aku mampus dngan sndirinya . oh , mcm sial you nkow ? mcm pape tah . herghh , dah la . naseb baek tadieyy die dtg . boleh buat jadiey pengubat rindu . hmm , miss your smile dear . i really do .

                      nak dijadikan cerita , dia dtg dngan kaum kerabat dia ahh , dtg ala-ii buat trip cenggyto . cehh :3 kdahh .  pastu kann aku duk ngeintai ah dia mcm detective conan nk cari suspek gytoo . dok ush -i trdengar org hntar chat dkat fb . then cepat -ii prgi kat leptop . pastu bila dah dtg balik dekat tmpat aku usha dia tadiey tuh aku tngok dia dah takde . bukan meninggal okay ! dia bla . bile tngok betul -ii kerete yg dia naik tadiey dah jauh . youu , smpai ati . pastu , dngan perasaan kecewa sedih dan sekembar dngannya aku melangkah pergi menghadap leptop . *feeling lah konon .

                          bila bukak je chat , terus jiran aku hntar . ' napok dok dia tadiey ' aku pun rep ' nmpak ah ' then dia ckap ahh yg ehemm aku tu hensem la . eiiiiiiii , geramnya aku tau tak ? haha , bngong goh . ai gilo -,-'

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.