Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Friday 14 September 2012
Merdeka Or Freedom ?

Assalamualaikum and hii :D

                Yepppy . hahha , adekah aku kelihatan seperti budak tige suku ? ya , itulah gambaran budak kelasku kepadaku -,-' it's okay daripada trloncat-ii mcm beruk dlm club kan kan kan ? terasa ? go die please . sbb tu bukan untuk mu punn :D already miss me ? sorry la ye cik kak dan  cik abg  , saya lma tk update . tapieyy skarang insya allah saye akn slalu update heheww ---'' apehal aku rajin sngat ney ? sbb aku dah merdeka . eyy ? bukannya freedom ke ? what ever laa . tk pnting pun kannn ?

                 act , aku dah hbis exam dahh . dan aku jugak dah trlepas dari dipanggil ' UPSR candidates ' fuhh , terima kasih yg amat kpade anyone yg tlong aku . lebiuu *msuk tadika balik k . time exam aku hmpir trtangkap dngan pengawas . nasib baik aku ni TERORR sikit bab bodekbodek ni . cool kang ? hotak kau cool . pecah otak aku duk pikir ape yg nk di jwabnya . hehew , btw aku dah mntak maaf dah . dan aku jugak ykin yg pengawas tu tau aku meniru , thank you sebb rahsiaknn .

                  kdahh , tanak cite lol bab tu semuaa . sekarang aku boleh gateh or text dngan sapesape yg aku suka . ojyeahhhh (;'c  now , i feel like this world is mine . i can do whatever i want . UPSR is overr . owyeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh 

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.