Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Monday 22 October 2012
Bosannnnn -.-

Assalamualaikumm and hi . jawabbb cepat !

        heuwww -.- esok jehan tak pergi sekolah lhaa ^^ so , kite enjoyyyyy . tak pergi sekolah tuh boleh lha tidur lewat . tiada gangguan daripada manusia , mahupun nyamuk yg mendatangkan penyakit jantung , taun and blablabla . selesai je pakai fair and lovely kat muke kite yg CUNCUN nieh muke jehan rase pedihh . mmg selalu camtuh . effect die lha katekan . lepastu , jehan update post lha kat blog nieh . rasa jeles tngok kwan duk postpost bagai kat blog deorang . tetibe tangan kite rasa gatal pulak nak update post . yummeh :3 deorang kalau dah pdate post tuh panjang gile , jehan yg bace nim mate smpai juling dahhh . haha , jehan tak mampu lha nak update panjang -ii niem . takut patah tngan pulakkarangg . tak boleh amek UPSR siri kedue . ohmaii -.-

         Alahh awak nehh , buat malu kaum je . saye bukan nak bergaduh dngan awak pun mentang-ii saye ade selitkan name awak dekat blog niemm . ape yg saye ckap tuh betul kan ? mu curi status aku bengong ! mitok lha izin dulu , ni prangai pe mende . patue mula ahhh kate aku mcm -ii . ramai orang tak suke aku dlm kelas ? ohhh , habis mu tu? ramai sngat ke yg suke ? pakai tudung dok basuh berapa tahun ? baju berkerokkk . oh pleaselahh , mu hidup zaman batu ke ? life must go on lha wehhh . kalau ramai sngat org dok suke aku , ramai sngat ah orang suke mu ? bff uu sendiri pun ngumpat pasal mu . ocecee .-. aku takka gaduh dngan budok-ii .

        pedulikan pasal die , bua menyemakk er --'  korang dah makann ? perut aku punyeah kenyang sampai bunyi ' kruttt krutt krutt ' erghh , shit ! holahh ><' jirang dah mrah dah aku menaip punye kuat smpai die nak tido pun takboehh ma . byebye dearr , tunggu entry aku untuk seterusnya yaa (:

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.