Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Saturday 6 October 2012
Pulau Pinang :)

Assalamualaikum to all my readers :)

                 haaa ? lama kan aku tak update ? anda mesti rindukan saya , itu agak mengada :p buat amendaa ? sihat ? sorry , aku lama tak update post sbb aku taktahu apa yg nak ditaip nye . ni pun aku dapat ciputtt je idea . okayokayy , berbalikk kepada entry post kita , apa itu PULAU PINANG ? binatang apekahh o.O ? eh -ii bukan binatang laaa . itu kampung aku . temoat dia cantek gila kud . btw , rindu nak pegi sana nak mka kepsi dngan kakak -ii :)

      nak tngok gmbar yg aku snap dngan kakak -ii aku ? berehh jo ;p scroll kebawah klau anda rajin ya :) 



             Saya tak rasa muka saya nampak matang HAHAHA :3 saya rindu nak mandi air gunung .

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.