Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Tuesday 9 October 2012
Segmen bercuti selama seminggu .

Assalamualaikum chikabung -ii .

                      Haa ? rindu saye ? wahhh , terharuu deh :3 ku suka sinar suria . aku dah bangun , ku suka kicau burung , aku tak riuh tapi satu persamaan antara ku dan kau , main lappy dengan tak mandi lagi . amacam teror ? haktuihhh >.< dengan tak mndi lagi . curi -ii lappy , on9 . ohh , kite mmg geng kann ? bukak efb then rajenrajen nak bw , tngok lah blog org . post dia pnjang -ii je . aku ? malu nk ckap . yeah ('c selama seminggu ney , aku tak ke sekolah . amacam ? rajin ? of coursee . i'm freedom . you ? ;'(

                         copypig ! oh aira azeera , harap je aku dok letok link efb mu dngan gambo mu kan ? brterima kasih la dekat aku . klau nak copy status aku tuh , inform la dulu , IM ke mecej ke , ni tak . cucuk dngan garpu karang tak pasal -ii jadi kasim selamat .  bile aku tanye status aku ke mu ambek ? mu kate dok , ohh punggung nguh mulut . snap hidung kembang . HAHA , klako gile muke mu . haktuyaiii , mu same er nge sampohh oh . dok bruboh siket abuk pun . anda mesti trtanye -ii , siapekah sampah yg dimaksudkan olehku ? ohh , wani nama dia . If i'm not mistaken , dia sekolah kat Rasau .

                            Hey sampah , bbpe mu nok maroh eyra er kwan nge kimi ? kimi dok layang ke mung . booo :p okayokayy , dahdahhh . mlas nak taip entry pnjang -ii . perut bunyi doh eyy . kchaw lu , nok gi dapur :)

                     

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.