Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Monday, 12 November 2012
Dendam ? *cedih*

assalamualaikum semua .

     tetie rase cam nyampah sebab kene update post psal minah becok nieh . terasa ? do i care ? aku tulis ape yg aku pikir , soa agak-ii tkde ye ? ahahaha :3 takkanlah psal tu nak melenting doe ? leklahhh , gurau-ii manje kann ? hehehe , *peace*


   ' talking abt UPSR, bila result dye keluar ? oh well. aku kenal sorang minah ni, nak kata macam ratu paris memang lah takde, retis jauh sekali, dye underage. baru tau nak letak nama retis dalam belog dye, oh hei. respect sikit keyh !
Jehan Anuar. hoi babun. aku mention nama kau ni. :p haha
usai sudah sesi balas dendam ' 
Oh please , klau stakat statement mcm nieh . baby yg panggil kau 'yayong' pun boleh buat . hahaww , babun ? omaigoddd , paaaaa aati ye ate tart iterw giturh . HAHAHA :3

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.