Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Sunday 4 November 2012
Sekolah T.T

Assalamualaikummm and hi uolls *lambai-tngan-ala-ratu-paris*

               Sememangnyaa tidak bisa kulupekan segala kenangan yang terselit didalamnye sedikit gembira , sedih , kecewa dan berbagai perasan yg serangkak dngannye . mmg bukan mudah untuk aku berpisah dngan sekolah yang telah ku mencari ilmu disana selama enam tahun . mmg bukan mudah untuk aku berpisah dngan manusie -ii yg telah menaburkan ilmu yang tidak terkire kepadeku . mmg tidak mudah juga berpisah dngan manusie -ii yang telah mengajarku erti senyum , menangis dan sebagainye .

                 Cehh -_- feeling konon , gi mampus ah . act , tinggal 4 hari je lagi aku untuk duduk kat kerusi dlm kelas aku , menikmati pemandangan yg menyenangkan . dan lepas 4 hari , semue tu akan hilang . ksedih T.T kalaulahh mase buleh diundurkan , dah lame aku unudur mase dekat part yg gembira . nak kekalkan mase tuh . tktau la mcmmane time nak ambek result , nk brjalan tu mesti ketar lutut aku ni ngah . kalau orang tkde prasaan ? maybe deorang jln bajekk retis ! *muntahrainbow* k, biarkan . heuuu , dan time nak melangkah masuk dekat sekolah tahun depan mcm mane haa agaknye ? hmm, lemah semangat choii . ehh , tkboh-ii . mitok -ii rmi gok orang hok aku kenal dlm kelas tu , alu dok gak , kacip seko ahh . heuu , kbaii ;'D

                              heiii , 4 hari lagi , bye semueee . T.T

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.