Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Saturday 22 December 2012
3 suara 3 cerita .

Assalamualaikum and hai :D

            boring kan ? setiap kali post mesti ayat ni yg pertama ' Assalamualaikum and hai :D' heee , ade jugak org yg suruh aku buat yang mcm icon 'assalamualaikum' di setiap post . hmm , ukannnye tak reti , cuma malas lah . leceh sngat nak buat benda mcm tu . okayy , back to tittle post kita kali ni .  '3suara3cerita' hmmm ? act , aku cuma ada 3 cerita yang boleh dikira agak menarik  kukira :/ hahaa , okayy :p

            firstly , korang dah tau kan yang aku ni skarang suka sngat join GA . entah penyakit siapa entah aku brjangkit ni . aiyokkk :/ wlaupun aku rapat  jugaklah dengan orang yang buat GA tu sendiri tapi aku tak pernah rasuah okay ;p aku add , follow dekat lmn sosial yang korang dah tau ape yang harus di-add dan ape yang harus di-follow tu just nak tau perkembangan terkini tntag GA and nak tau ape yg aku tk fhm psal GA tu je . tiada istilah RASUAH disitu k. langsung tk berkait pun . bak kata najib 'dekati RASUAH membawa padah' #Ehh ? mcm-ii

              cerita ceritu cerito yang kedue , feeling so happy because my earning in this day is menaiikkkk . *ohmyenglish* iyolahhh , earning dlm says.com aku agak banyak kukira . nak tau earning yang aku dpat brpe ?

                    hahhh , gelak lah lagi . taulah ciput jee duit tu . tapi lama-ii jadi bukit tau , and i will become a millionair . ONE DAY :D walaupun earning yg aku dpat tkdelah sbnyak mana yang pengguna says.com yang lain tpi aku still berusaha untuk dpatkan duit tu . aku bukan mata duittan okay;p cuma nak bangga kan mak aku je yang aku pun mampu buat duit wlaupun hanya mempromote ilan says.com aku kat fb . bukannnye tktau malu nak suruh org klik , bapakkk tebal muka gua kut . tpi , dah syarat die kene promote , nak buat mcm mana kan ? usahaa tangga kejayaan kan , kalau nak something kene lah berani dan kene jugak ada usaha . cewah .-.

cerita yang terakhir , aku rasa letih menaip post yang panjang nak mati bagi aku ni . kbaibai :D


Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.