Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Sunday 16 December 2012
Klik klik .

Assalamualaikumm and hi :D

          Wahh jehan , sengeh -ii ni dah knapeee ? haha :3 baru dpat 20sen hasil dari air tngan aku sndiri mne lah tk bangge kann ? 20sen je pun -.,- hehee , okay :3 post kali ni tkde lah panjan sngat cuma nak promote iklan aku jee . sebab die sruh promote , aku pun promote jelahh . diminta jasa baik anda semua untuk klik di SINI , di SINI , di SINI dan  SINI . tunggu smpai habis loading dulu ye ? tiada paksaan . and kpade yang klik tu terima kasihhh :D act , iklan tu dari says.com aku . hehe :2 earning die aku baru dpat 20 sen . tskkktskk :( tkpelahh , lama-ii jadi gunung kang ? ile dpat duit bnyak-ii baru aku nak cashout duit tu . beli tu , beli ni . haha :3 kbai :D

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.