Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Sunday 9 December 2012
Tutorial : note dibawah post (blogskin)

Assalamualaikumm .

                  Lahaii . selang 5 minit dah buat post baru . apolaahhh -.- takpee , buat cute stalkers aku niey . btw , aku mintak ampun . aku cume mampu buat tuto je . kalau freebies tu aku tkbbuleh kasik . mlas nak dowload lahh -.- insyaalllah nanti aku akan buat skin sendiri.  maybe :/ Bnyak kerja lah choii buat skin , tunggu aku habis sekolah menengah lah . haha ;3 memang tak terase lah nak rase skin aku .

                 kali ni aku nak buat post tentang *tngok dekat  tajuk * taktau buleh ke dak . trylah dulu ye ? hikhikk . first ;

1. dashboard > template > edit html
2. press CTRL+F serentak dan cari code ni </blogger>
3. copy code kat bawah ni ya ?
<hr/><center><b>Thanks for reading</b></center><hr/>
4. paste diatas code  </blogger>  tadiey
5.preview & save
6.merah tukar kepade ayat sendiri .

big thanks to ; mrs.baekyol , okayy . baibaii :)

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.