Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Friday 21 December 2012
Wink-wink Giveaway by Humai & Najwa

Assalamualaikum and hai :D *lambai tangan ala ratu paris*

        Harini pada tanggal 21 haribulan saya dengan rasminya join GA yang dianjurkan oleh HUMAI dan NAJWA ni :) dekat cbox ada orang suruh join GA jadi aku pun joinlah dengan semangat yang membara aku menaip post ni . haha :3 Semua syarat-ii die aku buat dengan bukti skali yo .



                          
               NAK JOIN TU KLIK JE BANNER TU , JANGAN MALU-II GAJAH .




Saya dah follow humai .

saya dah follow najwa :D


                                          wuhuuu , dah klik dahhh :)


Disini saya sertakan 3 keping gambar saya yang agak mengada ;p 




TAGGIE ;- alyn dan kema


                                   Okayy , semua syarat saya dah buat . hadiahh hadiah , ' ting tong ' arghhhhhhhhhhhhh (zalora.com)
                           

NAK TAHU SYARAT-SYARAT DAN CARA-II NAK JOIN GA NI ? KLIK SINI











     

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.