Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Monday 24 December 2012
Yeyyyyyyy , alhamdulillah :)

Assalamualaikum :D


                            okayokay , harini siapa lapar ? nak makan ? meh kita pi makan . hoho , baik kan aku ? okay , straight to the point . aku menanggggggggggggggggg , yeayyyy . walaupun bukanlah aku menang top refferal or entry paling kreatif tai aku cuku berbangga dengan diri aku kerana aku telah berjaya menang TOPAP 5 HINGGIT . ko adooooooooo ? disebabkan aku ni bukanlah seorang yang suka mesej , aku jual topap tu dekat family aku , kakak aku or mak aku . taktau nak pilih . sape . kepada sesapa yang taktau menahu ape yang aku cakap ni , meh aku cerite betul-ii . ptg tadi baru aku join GA tu , dan mlm ni aku menang . siapa tak suka kann ? gila lah . dah lah baru je aku nak jinakjinak dengan bidang GA ni . tak percaya aku menang ? hortohh , siap nge bukti skali .


           

aku nak ucapkan tahniah kepada top refferal  dan entry paling menarik . sesapa yang tak menang tu , takde luck lahtu . try lagi :D hoiiii kemaaaaaa sayang , saye menangg yeee . hihih , join bnyak-ii GA lagi ya ? sye yang jadi mangsa tag awak tu . nyakit ape tah kema ni -_-

                           

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.