Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Thursday 24 January 2013
New look :D

Assalamualaikum .

             Hahhhh :O nampak tkkk ? nmpak tkkk ? aishhh >.< hehe , before that nak ucapkan salam jumaat to all muslim .  semalam kan aku nak tidur lewat sebab esk tkde silat , nasib baik kak eiyra ckap awal-ii . kalau takkk .. jengjengjengg . hehe :3 pstue aku on lah blog aku ni . nmpak skin yg dah lama je . so , aku decide nak tukarlah . cari punya cari akhirnya jumpe pun ygni . okay whatttt ? kan aku dah ckap yg aku ni tk minat korea . tpi , hader skin ni ade gmbar artis kpop i guest . aku biarkan je .

            Then , tarapapappa . hadiah dari GA kak fayun tu dah smpai . tktahu aku menang hadiah apa ? kik > SINI < aku peserta terawal yang tujuh org tu . cekiduottt cepat ! hee :3 and then kak dilaa sponsor tu dah bagi dahlah hadiah tu . terus masukkan dlm greyish blog ni . ingatkan tak cantik bil masukkan dlm blog . ghupenye , hahhh . korang tautaulah yee ^_^

       p/s ;- tak menang pun GA fivers hijab . uhukkk , sedih ni . harini tunggu 2 kputusan GA . wishh me luck yeehh ?

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.