Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Friday 18 January 2013
Uitm lendu ;)

Assalmualaikum :)

       Yeahhh (;'c tadi bukak twitter . T naik , naik , naik . and aku ? what really happened? 'ahhh , tkpayah pikir sngat' then buat taktau . pstu bukan blog . nampak blogger-ii , post psal uitm lendu . and now , i nkow what are really hapend . before baca ni , mohon kepada sesapa yg lemah semangat tu takyah tu baca lah ya ? nanti kene saman kakrang ;p

           scroll tl tngok apa yg trending dekat twitter tadi then ada '#UitmLendu' . eshhh >.< seram douh . ada yang snap gmbar dekat uitm lendu tu then ada minah siam mane tah duk menari alek belakang tu ;p pstu barang kene curi lah , kene santau . and paling mengajutkan aku kene rasuk . yahhh , rasuk tu kalau org yg lemah semangat tu mungkin kene . kite taktau lah kan ? allhamdulillah , so far aku ta pernah lagi kene bende -ii yg mcm ni . and harap tkkan terjadi . abah kau aku nak kene , bace tweet tu pun dah seram apetah lagi bile diri aku sendiri yg kene ? kalau korang nak baca full story tu baca kat sini lahya ? >  CLICK SINI KALAU NAK BACA < klah , esok ada silat . bajet mcm aku bangun awal nak tido lewat ni . tpiey , aku tknak tido lagi sbb nak tunggu header dari kak adilla . aku menang header dari ga kak fayun . yeahhh (;'

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.