Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Wednesday 9 January 2013
Urghhh , help meeeeeee ;'(

Assalamualaikum :D

                 erghhhh . sereh-ii je bunyi hingus aku ni . selsema douh . err . kalau kotor skip , jangan baca . haha -.- okayokay . sebelum aku nak bobekbobek pasal life aku pa masa ni , aku nak ucapan trima kasih kepada cikgu sebab bagi kerja sekolah yang SIKIT gilaaaa . woyy , untung aku woyy . kau hadeeee ? takdeee , so shutupp your mouth ! hingus meleleh , tarik balik . itu amat mengotorkan ya? haha , okayy .

                  sakit kaki , sakit hidung sebab slalu tarik hingus , sakit tekak and the most important sakit HATI yang pftttt .  okayy , wtv . alhamdlillah , harini diberi kesempatan untuk on9 keran tiadanya merentas desa . ahhh , thnkyouuuu thankyouu ;* apreciate gila sbb cikgu tk buat merentas desa harini . kalau tak , alamak bengkak lah kaki masing-ii . dahlah kasut aku ketat gile . hari aha aku ada pj , an i don't nkow why masetu aku slalu bertempek dengan makwe eman , you all dah tau kan ? alahh , taktau lagi keee ? kk , makwe eman tu jiayieyyy . haha :3 masetu mmg ah buang tabiat nak rpat nge jieyieyy . tuptup , berjangkit demam dengan amoi tu . omago -.,- menyakitkan hati betul -.- jiayiey bukan makwe eman k , haha . maroh eman ekgi bile bace -.-

                   hai awak tlam 1234567890 muka . sihat tak ? harihari nampak muka awak teraa mata saya ni mcm nak roska tau tk ? dahlah prangai mcm tapir . semua bende mu nok babpe douh ? sakit puni kencing ke kalau aku ambik jawatn tu ? hantar surat layang bagai . haha , penakut betul . mai lah jumpa betul-ii , bukannye aku ni makan org pun . aku siap hidangkan mu dengan tangan nge  kaki aku je . free of cas . get it ? hate both of youuuuuuuuuuuu -.-

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.