Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Saturday 2 March 2013
Perit o.O

Assalamualaikum .

              Setelah sekian lama aku tidak menaip post kat blog yang sudah hampir 2 tahun sah menjadi milikku . Terasa seperti tidak lenkap hidupku jika tidak menaip post i blog ni . hmm , angin sepoi sepoi menerobos masuk menerusi tingkap bilikku . yaaaaa, terasa seperti hendak menangis pabila kuturut memasang lagu yang boleh membuat aku teringat kepada dirinya . dirinya yang sudah berjaya membuat jantungku berdegup laju dan hatiku berdetak pabila matanya menatap mataku . auchhh ;*

                Namunnn , apakan daya jika kawan kita sendiri pun boleh minat dekat org yg kita minat . and , apa yang aku boleh buat ? redha walaupun aku tak ikhlas ? huh ? no way (Y) tapi , kalau dia boleh buat crush aku bahagia . aku pun bahagia *wipe tears*



  •                     Baby , i lve you and always you . no one else ;* 

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.