Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Wednesday 5 June 2013
Friends till die.

Assalamualaikum

                        Wahh , good morning everyone . Mulakan pagi anda dengan senyuman . happy birthday kepada sesapa yg birthday dia harini :) Sebab mengapa aku update post pagi pagi buta mcm ni adalah kerana aku bosan yg teramat sngat . yaa , twitter aku mention semua org belum bangun . nampak sangat tengah berbungkus dalam selimut . LOL ;p actually , semalam ada something yg berlaku kat alia . she almost told everything to me . hhmm , be strong dear . i'm here always support you yaaa. be happy and smile always . try to forget what happen . it's gonna make you feel better . and for those who make alia become like that , i have one word for you . B E W A R E !

                         aku ingat nak tunjuk someone yg aku baru kenal tahun ni dan die almost know everthing about me . first time aku jumpa die dekat sk.seri paka . time tu ada bola baling . nampak lah die and her gang! mcm  sombong ah , well first time jumpe biasalah kan? then, time msuk skolah mnengah i meet her again . lol . dia memang senang buat aku bercakap . kalau ada msalah sikit je mesti aku share . even pemadam aku hilang pun aku ckap kt die . and die akn buat muke sembir . haha , she is

                         

                                                  NURUL AINA FARHANA


Na , thnkyou sbb jadi kwn jehan yg cute lagi mute ni . haha , werk :p aina pendekkk , wuuuuu tt.tt

Blogger Anis Farhana said...

Jom join GA nie. hadiah ohsem :D

http://budakpeliksstory.blogspot.com/2013/06/double-big-giveaway-by-mohd-zuhri.html

Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.