Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Wednesday 26 June 2013
Hm , nothing to do?

Assalamualaikum to my beloved readers .

                    Waaaaaaaaaaa t.t di malam yg sunyi , kugagahkan  jari jemariku untuk terus menaip entry terbaru di blog ini . kugagahkan mataku untuk melihat ade tk typo . beware ! typo MEMBUNUH   -.- sesungguhnya aku rase tersangatlah malas utk gi skolah . grr -.- dahlah esok kene balik pukul 2.40 . *sigh* dengan jerebunya buat aku sakit tekak, loya, demam. k tipu . alhamdulillah , jerebu dah semakin berkurangan. oh , sebut pasal sekolah , aku ingin mengucapkan tahniah kepada pasukan kawad Sekolah Menengah Kebangsaan Paka kerana sudah mengaharumkan nama sekolah .

                       Alhamdulillah , walaupun dah dekat nak masuk bulan july ni . mungkin jasa bulan jun takkan kulupakan . #Ehh? lol -.-  bulan jun ni mmg nasib aku baik . alhamdulillah again ~ mane taknye? lori poslaju slalu je dtg umah sbb nak bagi hadiah yg aku menang dari GA yg slame ni aku join -.- tudung akel lah, bawal tribal lah , mcm-ii and aku gembira sngat-ii . mcm pftftf -_- Sedang aku menaip kat blog ni aku rasa mata aku mcm nak tertutup sebab dengar lagu kat blog aku yg mcm nak mendodoikan org tuh . sabor jelah. ohhh , lupe nak ckap . TnGok skIn yG TiTeRw gUne TuUuUu? CuTe tArKk? blogger-emoticon.blogspot.com ahaha , full of grey . mmg salah satu favourite colour aku . selepas wrne purple . ehemmmmm . i have a cousin named nadiah and i call her acik . acik ni before die pergi UPSI slalu gak ar jalan ngan aku . pergi pasar minggu sama, makan magnum sama , so haritu ade lepaklepak dngan die.

                       Die tngah onl fb guna fon masetu , suddenly she said 'nok beli baju runningman dok' aku dengan tktahu pape nye gi tnye 'lawo dok' pstu die tunjuk gmbar baju runningman tu . and then aku tngok baju tu dok lah comel pung . harga mahal , biase jela . so , aku ambik keputusan untuk tkmo order . lepastu , aku bukok blog , aku tngok ade sorang rakan blogger aku ni , die post kat blog die ckap yg baju runningman  die dah smpai . aku tngok gmbor baju runningman yg rakan blogger aku order tu lawa gak ar . then aku kate kat acik , aku tunjukkkanlah kt die page yg jual baju RM tu . and then acik tlg order utk aku skali . aku warna hitam and acik warna merah . that's why i call her 'kjk or sparta' sbb die suke wrne meroh and gagah perkasa

                                   kat bawah ni ade gambar baju


                             

yg meroh ni acik punye ;p

this is mine. 

baju ni tk smpai lagi . admin page tu ckap esok die baru nak pos guna pos laju . wahhh , exited blogger-emoticon.blogspot.com
aku stalk page tu tadi and tngok baju aku dengan acik die tngah prepare nak pos esok.


p/s ;- big sorry jika tertypo , and semua gmbar ni diambil dari page penjual t-shirt rm tersebut. insyallah , kalau dipanjangkan umur aku dengan acik akn ambik gmbar pakai baju ni , tunggu bila baju ni dah smpai lahye? byebyeeee


Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.