Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Monday 25 November 2013
Hello junior xx

Assalamualaikum and hello peeps!

             lama gila kan aku tak update segala bermacam benda yang ada kat blog ni kan? *tiuphabuk*sekarang ni aku ada masa nak update semua benda ni pun sebab cuti sekolah dah bermulaaaa. haaaaa jangan buatbuat taktahu. aku tampar kau satgi nah :* last day takdelah best sgt takdelah tak best sgt, acaneee tu haaaa? kira mcm sama mcm biasa lah. hmm, cuma ada sedikit drama air mata. lolss ;p ade jugaklah yg menangis sbb nk bepisah. heyyy, come on ! aku nak pindah korea tahun depan takde pun nak nangis bagai ni. huuu T.T aku lagii lah gembira sbb takpayah jumpe they all yg korang semua dah sedia maklum betapa aku bencinya kelas tu && semua yg ade kat kelas tu kecuali best friens aku lahh.

            and what the most makes me happy is tahun depan aku dah tak jadi junior lagi. yeeeehaaaaaa. jadi junior ni tkdelah teruk sgt but cikgu semue takdelah pandang kiteorang yg baru nak berjinak-jinak di dalam dunia sekolah menengah ni. aku raa aku ni tersangatlahhh kerdil bila berjumpa abg/kakak form 5. ohyaaaaa, baru teringat yang tahun depan kak irah tkdok doh :( bye pweeetayyy. gonna miss yaa. t.care okayyy ;) udoh udoh lertu jehann. nak berfeeling sedih bagai. hikshiks. \

                                    Justin bieber, i love u so much :*


Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.