Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Thursday 12 December 2013
dulu & sekarang

Assalamualaikum & selamat sejahtera ;*


                                     - hot chocolate -
                                              *pejadahnye aku letak gambar ni aku sendiri pun tak tahu*


                        Aku minta maaf sangat kepada semua peminat setia blog ini. *sejak bila ada peminat ni?*
ahh! pergi mampus kau syaiton. Aku minta maaf sebab aku selalu join giveaway sampaikan hal pahit & manis yg terjadi kat aku selama ni  pun tak tertulis dah dalam blog ni. asyik-asyik dengan giveaway sampaikan abang pos laju sampai dah cam muka aku, tunggu masuk meminang jelah nanti. opsss. idk mcm mana nak story dekat you all semua , tentang apa yg terjadi. btw, apa yg terjadi sebenarnya? hmmmmmmm...

                        Sekolah dah nak buka lah woi. and i was like 'NOOOOOOOOOOOOOO' . seriously aku menyampah nak masuk kelas sbb pelajar lelaki still sama lagi untuk tahun ni. bukan malas sebab belajar okay. ini semua disebabkan pelajar lelaki kelas aku yang langsung tak tahu mcm mana nak respect isi hati perempuan. at least bagi lah muka sikit kat we all ni haaaaa. janganlah bagi muka dekat yg cantik mcm anis je . terasa okay !!!! haha xD bukan aku yg terasa budak perempuan kelas aku yang lain yang terasa tu. they all cerita kat aku. aku bukannya kisah sangat pasal budak lelaki kelas aku ni haaa. jaga urusan masing-ii sudah. cakap tu biar berlapik sikit ya. jangan terus nak keluar mcm tu je. fikit lah sikit perasaan org lain. nanti kan kalau aku cakap mcm-ii kan tahu nak melenting. dulu you all suka sangat buat anjali menangis kn. cakap macam-ii. even aku ni tak rapat mana pun dengan minah tu, aku sebagai seorang perempuan tahu macam mana perasaan die. walaupun kulit dia gelap sikit, janganlah nak perli die cakap dia hitam mcm arang lah && ayah dia kerja dekat tunas manja lah. heyyy, cermin diri sendiri dulu. are you perfect enough dude? muke kau putih ke? kalau putih tu handsome ke? kurus ke? tak kannnnnnnnnnn? semua manusia tak sempurna lah kecuali nabi muhammad s.w.t. untuk tahun 2014 anjali dah tak sekelas dgn kita lagi bagus, sbb kurang sikit dosa you all yang nak kene tanggung dekat akhirat nanti kn? big sorry kalau budak lelaki kelas aku baca post ni, aku tak takut lah woi kalau nak marah pun T.T cuma nak bagi you all sedar je. takkan nak teruskan hidup dengan memerli orang mcm ni sampai awk semua ada cucu? ingat lah yg awak ni bukan perfect sangat.

                         Haaaa, tak ke panjang pasal nak membebel dekat budak lelaki kelas aku je tu ha. letih jari jemari gua ni menaip. takpe-ii, dapat lah jugak pahala tu ha. teringat lagi time akhir tahun, pengetua sekolah aku cakap tahun 2015 ni *tak sure tahun 2015 ke brape* kiteorang akan belajar bahasa prancis. woooooooooooo, bonjour fellas ! hahhaa :D exited nak mamp okay. acanee lah nanti nak belajar. mesti terbelit lidah. aku dengan aji pun sampai terfikit cikgu mana yang akan ajar kiteorang bahasa prancis tu & harap-ii dia handsome then ajak aku pergi paris then tgk eiffel tower. tinggi melangit betul angan-ii kau jehan :p heeeeeeeeeee, okay that's all for today. daaaaaaaaaaaaaaa xx assalamualaikum :)





Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.