Nur jehan ♥

HOME ABOUT STUFF AFFIES FLAVORS +FOLLOW

Assalamualaikum & hai silent reader [s] just call me jehan and i'm lawyer to be. u are currently at my world. i'm a blogger since june 2011 ♥
i'm overdose with exo and i'm stucked at exo planet









© Design by Nurah. Inspired from AtiqahJaidin. please tell me nicely if i don't credit you
Thursday 2 January 2014
happy new year !

Assalamualaikum & hai guys. happy new year ! so, how did you celebrate your new year? did you went to i-city ? or you're not doing anything? oh , come on ! how can you didn't do anything when everybody is busy celebrating the new year. i was at home when everybody  busy about the new year. what i just do at home is only ironing my school uniforms & packing my books. well, i lived in Terengganu so i start school at 1/1/2014. ahhhhhhhhh. first day at school. teruk gila.

firstly, i wake up early at that morning. lebih kurang dalam pukul 6.17 pagi. selesai aku bersiap, me and my father pun otw lah ke sekolah. aku pun buka fon, pasang lagu justin bieber, pasang earphone. tenang sekejap fikiran. bila sampai depan pintu sekolah, cabut earphone, tinggalkan phone dlm kereta , kemudian melangkah keluar kereta menuju kesekolah dengan perasaan yg bercampur baur. amboi ayat -.- then, lepas masuk dalam dewan, org pertama yg aku nampak ialah aina. dengan muka excitednye aku peluk aina. habis semua adik junior pandang. ehh, lupa pulak yang kita ni dah form 2. ahakssss! lepastu, nyanyi lah lagu negaraku , lagu terengganu & lagu sekolah. lepas selesai menyanyi, giliran pengetua pula menyampaikan ucapan SEPATAH DUA KATA ! sakit kaki berdiri ok. lepastu, cikgu cakap yg budak 2  amanah (kelas aku) duduk di bangunan yg berlainan dari kelas lain. bangunan tu sunyi sikit sebab kelas aku je yg ada. and i was like WHAT? WHAT'S WRONG? tapi dlm hati jelah. nak mati ckp kuat-ii -.,-

and then, dengan lemah longlai nya aku berjalan menuju ke kelas tu. lepastu, cikgu ckp siapa yg tak cukup kerusi boleh ambil dlm dewan. tempat budak form 1 orientasi. aku pun tak cukup kerusi so aku decide nak pergi ambil sendiri , mls nak sruh org lain sbb nnti mesti "org" tu ambil kerusi yg dah rosak. bila sampai dalam dewan tu, semua budak form 1 dlm dewan tu habis pandang aku, apa yg mampu kubuat? hanya tersenyum sahaja. dlm hati, malu gila woi -_- lepastu lepastu. haaaaaa, yg ni paling malu sekali nak cerita. tgh sibuk berbual dgn kawan, tak sedar lah depan tu ade longkang. GEDEBUK ! haaa, sekali terjatuh dlm longkang. malu wei. pandang kanan , kiri , atas. fuhhh selamat tkde yg tgk. kawan aku yg sibuk berbual dgn aku tadi jgn cakaplah, bantai digelakkan aku -_- hampehh punya kwn. masa pukul 2.00 tu, KRING KRING. loceng pun dah berbunyi, so pakai beg terus cau. bukan kurang ajar ok, cikgu pun tkde lm kelas.


so, itu ajelah. tak banyak pu nak diceritakan. haaaaa, sakit kaki jatuh dlm longkang. haha :D
-maaf ye sbb tulis "aku" dlm entry ni. tak biasa lah, insyallah nnti SAYA akan biasakan diri-



Post a Comment

Assalamualaikum & hai ! terima kasih sebab membaca.tinggalkan komen anda disini.fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.